Gra o Straży Pożarnej

Zapraszamy do rejestrowania się

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2020-08-07 22:57:12

Trzynasty
Administrator
Dołączył: 2020-08-07
Liczba postów: 32
WindowsOpera 69.0.3686.95

Regulamin główny gry

Regulamin

I. Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin reguluje zasady gry "E-Ratownictwo" .
2. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
3. Każdy gracz, jak i użytkownik ma obowiązek stosować się do regulaminu.
4. Punkty niniejszego regulaminu mogą ulegać zmianom.
5. Staramy się nie poruszać tematów orientacji seksualnej, wyznawanych religii, politycznych itp.
6. Każdy gracz, jak i użytkownik ma prawo do nielimitowanego czytania regulaminu głównego, jak i regulaminów działów.
7. Za użytkownika uważa się osobę, która założyła konto w grze i nie posiada założonej jednostki, natomiast za gracza uważa się osobę która posiada choć jedną jednostkę.
8. Do gry zalogować może się każdy bez względu na płeć, wiek, orientację seksualną, wyznawaną religią czy poglądy polityczne.
9. Kategorycznie zakazuje się tworzenia multikont.
10. Każdy zasługuje na szacunek.
11. Zdarzenia dla jednostek PSP rozdawane i oceniane są w każdy poniedziałek, obowiązuje kalendarz dla pierwszej zmiany.
12. Zdarzenia dla jednostek OSP rozdawane i oceniane są w weekendy.


II. Administracja

1. Najwyższą władzą w grze jest Zebranie Administracji i Moderacji (w skrócie ZAiM)
2. Zmiana choćby jednego punktu któregoś z regulaminów musi zostać zatwierdzona na Zebraniu Administracji (ZAiM)
3. Aby móc ubiegać się o stanowisko "  Młodszy Moderator " straż gracza w grze musi wynosić minimum dwa lata, a jego opinia wśród innych graczy nie ma negatywnej opinii.
4. Po akceptacji wniosku gracza o ubieganie się o stanowisko " Młodszego Moderatora " przez ZAiM, gracz zostaje wezwany na zebranie sprawdzające jego wiedzę.
5. Test składa się z dziesięciu pytań, aby go zaliczyć należy mieć 80% pozytywnych odpowiedzi.
6. Po zdaniu egzaminu graczowi zostaje nadana funkcja " Młodszy Moderator " oraz zostaje nadany mu stopień młodszego aspiranta, a następnie czeka go 6-cio miesięczny staż pod okiem administratorów i innych moderatorów.
7, Po odbyciu sześcio-miesięcznego stażu zakończonym oceną pozytywną od administratorów i moderatorów gracz zostaje przyjęty do administracji na stanowisko Młodszego Moderatora.


III. Jednostki

1. Za jednostkę uważa się:
- KP/KM PSP mogąca posiadać więcej niż jedną JRG (potrzebna zgoda moderatora działu)
- JRG
- JRG z posterunkiem
- OSP
- ZSR/ZSP
- LSRG
- WSP
2. Gracz za pozyskane pieniądze z opisanych zdarzeń może kupować umundurowanie dla strażaków, sprzęt do wozów oraz nowe pojazdy.
3. Swoją jednostkę zakładamy w jednym z trzech działów: "Jednostki Ratowniczo-Gaśnicze " gdzie zakładamy JRG lub KP/KM PSP, " Jednostki OSP " - gdzie zakładamy swoją jednostkę OSP oraz " Inne Jednostki ochrony przeciwpożarowe" gdzie zakładamy WSP, LSRG lub ZSR czy ZSP.
4. Poradnik jak założyć swoją jednostkę znajdziesz w dziale" Poradniki " gdzie znajduje się też wiele przydatnych informacji, np. takich jak dodać zdjęcie do jednostki.
5. Miejscowość w której znajduje się nasza jednostka może być fikcyjne.
6. Jeżeli wypisujemy np. kierownictwo lub zarząd jednostki nie możemy pisać pełnych nazwisk, nazwiska piszemy tylko do pierwszej litery (np. Jan K.)
7. Jeżeli założymy jednostkę musimy zaczekać na akceptację jednostki przez moderatora działu (ta sama informacja znajduje się w ww. poradniku).
8.  Każda jednostka może posiadać swoją specyfikację, którą możemy nabyć o ile posiadamy stosowny sprzęt do danej certyfikacji w dziale: " Certyfikacje specjalistyczne  "
9. Jednostki OSP, WSP itp. na starcie nie są w KSRG, to gracz w późniejszym etapie ma zadecydować czy stara się aby jednostka weszła w struktury KSRG czy nie, ale złożyć wniosek o włączenie do KSRG możemy w specjalnie przeznaczonym do tego dziale " Krajowy System Ratowniczo-Gaśniczy "
10. Jednostki PSP także nie są włączone do razu w skład Centralnego Odwodu Operacyjnego, dlatego gracz prowadzący swoją JRG/KM/KM PSP może złożyć wniosek o włączenie jej w struktury COO.


IV. Kary

1. Rodzaje kar:
- Ban czasowy
- Ban permanentny
- Czasowy zakaz korzystania z działów
- Czasowe zawieszenie konta
- Ostrzeżenie (maks 3)
- Usunięcie jednostki
2. Każda kara zostaje nałożona przez jednego z administratorów na polecenie ZAiM.
3. Każde podejrzane konto może zostać zawieszone przez moderatora bądź administratora, wtedy taki gracz będzie zgłoszony do ZAiM.

Offline

Użytkowników czytających ten temat: 0, gości: 1
[Bot] ClaudeBot